**3:e habliteringsträffen**
2008-04-23 @ 22:45:56
 
Efter halva dagen på jobbet så åkte jag iväg till habliteringen för sista gången på kursen....
Idag gick vi igenom tidigare 2 ggr.....om vi hade gjort hemläxan....som jag då INTE hade gjort.....
Jag har inte haft tid..Jag har aldrig tid med ngt...var finns den . ....TIDEN....
Idag var jag klar med nattning och alla förberedelser för imorrn kl 21.30....Då är jag så trött så då orkar jag ingenting...Kvällarna ser nästan likadana ut......
Som tur var så hade m:s språkresuspedagog gjort det...

Åkte sedan hem för att häma D för att åka in till stan och handla kostym......
Han kom i måndags och tala om att han skulle iväg på stor middag på torsdag....Typiskt kilalr som säger till i sista minuten....
Ja, det ni...Att se honom så snygg ...ja, jag hittar inga ord....Fy, sjutton alltså...vore jag 25 år yngre och inte hans mamma......då hade det sagt PLING

Lite kul är det för när han började i högstadiet i 6:an (ja, de började det då i vår kommun, inte nu) då såg jag de som gick i 9:an som hade kostym och jag tyckte det skulle vänta till de gick ut gymnasiet......Nu har jag gått och köpt en ändå....med slips och "ngn liten tygbit" som han ska ha i bröstfickan...

Han ska iväg till studenternas stad på novellmiddag i morrn....han har även blivit nominerad för hans novell som han skrivit........Så snacka om att det finns en stolt mamma här hemma.......som så gärna skulle vilja vara med och se allt men får nöjas sig med att höra sedan....

Sedan ut och promenera fast jag inte hade lust.....Stegen måste fås ihop...så det blidde 16853....
Idag fick jag gå längre för jag hade inte så många utgångs steg eftersom jag suttit i bil och på stol halva dagen...
Så stavgång 1 tim 15 min....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-24 @ 16:56:08
 
Och här har vi en stolt Gudmor! =)
Inte visste jag att han gillade att skriva!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindraz
2008-04-24 @ 17:52:36
 
Gilla och gilla...det vet de sjutton om han gör...Han sa att han hade slängt ihop ngt när de skulle skriva en novell...inte alls noga sa han......och så går han och blir nominerad...inte illa...men han har väl själva "det" för det...
 
- - -

Från: Abdulvanja
2010-01-27 @ 11:11:19
 
I recomend this site
 
- URL: http://abdulvanja.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0