**Änglar**
2008-04-17 @ 21:21:49
 

Sedan Engla gått bort så har jag nästan blivit trollbunden av änglar...
Jag har pratat mkt med minsta tösa för hon frågar så mkt...bla om döden, vad händer sedan, mkt om engla oxå...och eftersom jag tror på änglar..jag gör faktiskt det...så blir det att man pratar om det ....
Hon vill inte bara höra vad man säger en gång utan flera gånger....

Jag gjorde ett collage på datakursen och där har vi i familjen har fått vingar....kanske merl ika fjärilar när jag tänker efter..men man kan flyga...ska visa det sedan..är inte klar ännu...
Hur som , så hittade jag denna söta bebis ängeln....visst var den söt..


image229
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0