**Bläckfiskarmar**
2008-04-26 @ 22:23:44
 
Det skulle jag ha behövt haft idag för att hinna med allt som ska göras...

Jag har inte städat på hela veckan så dammtussarna går nästan själv över golvet...
Det har ju varit så fint väder så inte har jag velat vara inne utan har varit ute och tagit vara på solen..

Smörjt in stolar och bord med ngn mojjs så att det inte ska mögla....

Plockat och tvättat och vikt tvätt.......

Ut och försöka få ihop mina steg oxå.....13 505 stavgång 45 min + hopprep 2 min...
Attans var jobbigt det var att hoppa hopprep...Lånade m:s men det är lite för litet men det gick..fick ihop lite steg på det...





 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-04-26 @ 22:33:35
 
jaddå,de är klart jag hör av mej..ler.
å du är så duktig ut o gå...du får peppa mej sen efter bebis.
nu ska jag sova.
kraaam
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se - -

Från: Theodoriben
2009-08-06 @ 07:44:48
 
I searched a long time for such an great article. Thank you very much.
 
- URL: http://theodoriben.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0