*****Engla har hittas*****
2008-04-13 @ 21:54:34
 
...men inte som man hade hoppas på.....Lilla Engla.....Polisen har funnit flickans kropp
Det är för jäkligt...Fy, fan för gubbj..l som har setat och blåljugit hela tiden...Låtit familjen tro att hon kanske varit i liv...Alla människor som hjälp till och letat och verkligen trott på hoppet..och så har han...setet där och inte sagt ngt.......Det gör ont i hela kroppen på mig. Känner känslor av sorg, vanmakt och en jävla ilska. En ilska över en människa som tagit en annan människad liv. Vad har han för rätt att ställa sig över livet och bestämma att denna lilla flickan inte skall leva mer.Jag tänker med sorg i hjärtat på Englas familj som inte bara skall få leva med sorgen och saknaden efter sitt barn, utan denna känsla av panik av tankar om hennes sista timmar.

Jag är glad att de hitta henne så familjen slipper gå i ovisshet men hade hoppats på ngt positivt...men hade i det inre förstått att det skulle sluta så här.......

Tänk att det finns sådana människor...Hur jag än tänker och tänker så kan jag inte fatta hur man kan göra ngn så illa...framför allt ett barn....att man kan ha driften till det....
F*n för sådana människor.......

Vad hände egentligen
Vad hände engla?
Vad tänkte hon /hann hon tänka?
Blev hon stannad/hejdad /eller överfallen?
Var hon vid medvetande hela tiden? Man kan hoppas att hon inte var det så hon slapp känna....
Vilken panik . rädsla och skräck hon måste ha känt lilla tösa...
Lilla,lilla  Engl ensam med en pervers man sina sista timmar...

Detta är frågor som går runt i mitt huvud  just nu........och som säkert finns i familjens  oxå....
Frågor som man kanske aldrig får svar på..

Tänder ett ljus för henne och hennes familj!!!!

(Jag har lånat detta ljus från junitjej)
image3873

image221
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0