**Engla var är du.....**
2008-04-07 @ 23:39:30
 
Har precis läst expressen och jag får gåshud när jag läser om Engla......
Vad är det som händer i vårat avlånga land...Tycker ofta att det är ngt otäckt som hänt när man slår upp dagstidningen.mord, våldtäkt ...........Den ena galningen efter den andre verkar dyka upp...se bara det som hände med barnen i arboga för 3 v sedan.....

Mamman och dotter hade täta kontakter via sms.....men ändå .....På ett litet  ögonblick så har det hänt.......
Jag hoppas innerligen att de hittar henne...
Tänker på henne så...

Tänker själv hur det skulle kännas om M  här hemma som är ett år äldre inte kom hem en dag...fy sjutton!!!
 vilken sits föräldrarna sitter i nu....Denna ovisshet att inte veta....lever hon, mår hon bra, vad har hänt, har hon blivit utsatt (heter det så) för ngt...

Min syrra 13 år gick bort -83 i en bil/buss olycka......Det var hemskt som storasyster men som förälder är det nog värre....Jag såg hur mamma mådde (de är skilda) och det var en svår/jobbig  tid att gå igenom....När jag nu har egna barn så kan jag tänka mig in hur det skulle ha kännt som förälder....

Nu hoppas vi att engla hittas och ska inte tänkta det värsta men det är inte lätt ju längre tiden går...

Tänker på Madeleine som har varit borta sedan i maj -07 och hon är inte hittad ännu...

Flickan kan ha rövats bort

Bild: Scanpix

Polisen i Dalarna misstänker att den flicka som försvann från Stjärnsund i lördags har blivit bortförd. På måndagskvällen avbröts sökandet i området där hon försvann.

Trots att ett stort antal människor engagerat sig i sökandet efter den tioåriga flicka från Stjärnsund, som varit försvunnen sedan i lördags, var hon på måndagskvällen fortfarande inte återfunnen, rapporterar SVT.

Totalt har ett område på fem gånger fem kilometer sökts igenom under de senaste dygnen. På måndagskvällen avbröts sökandet. Inga spår hade då hittats i området där flickan försvann, skriver Expressen.

De två teorier som polisen arbetar efter är att flickan antingen håller sig undan frivilligt eller att hon blivit bortrövad. Man kartlägger nu bland annat personer som kopplats till brott mot barn och ungdomar.


Varför skulle en flicka på 10 år hålllas sig borta, det undrar jag? Att polisen kan ha såna misstankar fattar inte jag..
Det verkar ju inte ha dålig samanhållning i familjen direkt av det man har läst.....
Det är väl som sjutton hon har blviit bortrövad.....

 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0