**Första turen***
2008-04-01 @ 20:50:57
 

Vaknade av att det var -18 ute och alltså så var det kyligt inne med........
P-ringde vid 7.30 och sa att de hade ätit frukost vid 7 och att det stod framme...Våra barn som älskar att ligga och dra sig...
Så det var bara att kliva upp och det...
Visserligen vad det bra för vi skulle fixa med att komma iväg

Jag åkte iväg till östersund för att hämta salvan 10 milx2......så handlade jag samtidigt......
Medans jag gjode det så åkte karlarna och tanka scootrarna så det bara att åka iväg när jag skulle komma hem...

Kl 14 drog vi iväg på en kortare tur....så härligt......

Hemma igen och vi började med maten....

Dagens meny:
Frukost:Ägg, vitt bröd, ost, skinka, fil, flingor, the, kaffe. (man tog vad man ville ha)
Lunch: Grilla korv
Middag: chili concarne som H gjort hemma.........

image161

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0