**Fy vilket väder...
2008-04-13 @ 12:45:00
 

Först har jag varit ner med stora m för att prova overall...Hon fick inte spela (tävlingsmatch) eftersom hon varit sjuk i veckan och är forfarande tjock i snoken och hostar...

Sedan hem och byta tös til llilla m och hon skulle första gången på fotboll...Usch, så jag frös!
De var 5 st flickor...förhoppningsvis så blir det flera framåt våren...vädret var inte det bästa idag med snöslask och kallt.....
Känns skönt att ha kommit hem till värmen....

Lilaa m var jätteduktig för att var första gången...Hon sprang och tog bollen, visserligen ibland av medspelaren men hon var tuff, använde båda fötterna när hon sköt och snabb......Gjorde ett mål....
Föräldrar var med lite och spela för att de skulle kunna spela match....

När stora M började så var hon väldigt reserverad.....så där är det skillnad mellan de...Kanske har hon ärvt H:s talanger när han var liten...

Ojdå..det där lät som om M inte är alls är bra när jag skrivit som jag gjort men så är det inte..Hon är riktigt duktig nu och har spelat i fler år. Hon har lärt sig att tuffa på sig och gå på bollen och våga möta motståndarna.......



image221
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-13 @ 12:47:52
 
vilken söt och fin blogg du har! =)
 
- URL: http://gabbifreak.blogg.se - -

Från: Soha
2008-04-13 @ 12:48:20
 
Hoppas du får en trevlig dag :)
 
- URL: http://sohaa.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0