**Ikapp****
2008-04-01 @ 22:07:21
 

Nu har jag i stort sett hunnit ikapp de dagar som jag inte skrev förra veckan....utan har skrivit nu i efterhand...
Idag har det varit riktigt vårväder ute och jag började 6 imrose så jag slutade tidigt.....så skönt......
Låg ute på sudsmattan och vila i solen......så använder jag den....
Sedan vid 16 somnade m och hon sover fortfarande.....utan att ha ätit mat...Försökte väcka henne men hon ville inte......Inte vanligt för en 6½ åring men hon tycker om att sova...

Nu har skolan börjat igen och en timmes förskjutning....


Hon ville inte gå til lbrottningen idag....Förra gången var för svårt för henne tror jag...och ingen ledare säger ngt eller hjälper ngt...H mådde väldigt dåligt efter han varit där då....eftersom hon har svårare att ta in de andra ....Jag hade tänkt prata med ledaren men det får bli nästa gång om hon vill gå då...

 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-01 @ 22:58:05
 
Välkomna hem igen!
Ni verkar ju ha haft det hur bra som helst!?!
Jag är på benen och tillbaks på jobbet. Trött o hängig sedan febervändan. Repar mig nog snart.
Varit dålig på att skriva...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Eivindmathilde
2009-08-03 @ 10:48:32
 
Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!
 
- URL: http://eivindmathilde.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0