**inga steg idag**
2008-04-19 @ 20:31:51
 
Idag blev det minsta steg som jag fått ihop hittills.....4430 steg
Imorse när jag vaknade så kände jag att det var stejk i magen...fick springa på muggen ett antal ggr under dagen...
Var dock in til stan och köpte värmepellets och handlade och det gick bra...men är alldeles matti kroppen....
På em var jag ut och plockade ltie vitsippor bakom garaget i skogen med lilla m för att göra ngt med henne men efter det var jag helt slut...Orkar små saker sedan måste jag vila...

Vi har även bakat småkakor + långepanna kaka för att ha ngt att göra....

Nu har jag ätit lite mat (har inte varit sugen på ngt under dagen) men är mer loj o kroppen än tidigare....
Har tagit en impren så får vi se hur den verkar...

Jag som så gärna vilje ut på + 30......Har 2 kompisar som skulle dit....Så det är lite tråkigt måste jag säga...
Säkert mkt folk ute..Har hört att andra ska dit oxå...

Egentligen från allar första början skulle Moch P komma hit men det tänkte jag inte på igår när 30 + började diskuteras...vi skulle ha grillat men ingen sol var framme då vi pratade idag och sköt upp det till nästa helg...

De kunde komma upp ändå men jag tror de var lite trötta...och jag är ju inte heller bra..så det var bara bra....

Vet inte om det är pizzan med räkorna jag åt igår eller om det är ngn slags magsjuka på G.e eller om det är förkylning på väg eftersom jag har ont i kroppen oxå..trött så inne bomben..

Barnen har ju legat sjuka alla tre så nu kanske det är vi vuxnas tur....Hoppas  ändå att det ngt övergånget så vi klara oss...
Förlorar så mkt pengar på av vara borta från jobbet....
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0