**Långfärden****
2008-04-01 @ 21:16:23
 

Igår kväll när jag skulle ha på salvan så fick jag gå och ta bort det med en gång...Salvan brände som den tidigare jag hade så det var ingen ide att ha den på......Så det var de bensinpengarna de.....till ingen nytta...
Faktiskt så var jag bättre i morse utan den...tabletterna har väl gjort sitt....

Lite senare frukost 8,30  och sedan packade vi för långfärden......
Vi var ute 7 timmar så snacka om att vi var möra på kvällen...Kl 20.00 så låg vi alla i stort sett.....
Vi åkte över övrön, åkersjön, annsätten,Jänsmässholmen och ansätten......

Dagens meny:
Frukost: Ägg, vitt bröd, the, skink, ost, oboy, fil, flingor (sedan tog den det vad den ville ha)
Middag: Grilla hamburgare
Kvällsmat: fläskfile,mos, bearnaisås,tomat......

             



image162

image163


 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Ravnnatasha
2009-08-05 @ 08:59:39
 
Really enjoy your website. Thank You.
 
- URL: http://ravnnatasha.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0