**Lördag och loppis...
2008-04-26 @ 12:13:22
 

Så skönt att vara ledig...
Nu har mina eksem börjat igen...det kliar och kliar..Fick svar från huden att inom 3 månader ska jag få en tid ...Blir det ngt under tiden får jag höra av mig till läkaren som skickade remissen...
Så jag ska försöka att inte ta ngn kortisonsalva eller tabletter för att se vad som händer men det slutar väl att jag tar salvan och stryker på ....
Det står att den ska användas en vecka men det har jag ju redan gjort och det är bra 3-5 dagar sedan börjar det igen...

Kl 10 så var jag ner på barn loppis....Tänk om man hade ngn liten bebbe som man kunde handla till....Det mesta är till smått...hittade så söta bamseklänningar och rosa plagg....men,men....Jag har ju ingen att köpa till...
Nu får jag en såndan panikkänsla i kroppen som suger efter en bebis....Tänk om  jag slapp den så livet kunde vara lite lättare...
Hittade som vanligt lite smått och gott av min "flygvärdinna" som jag brukar handla av...

Nu ska jag lägga ut lite auktioner själv på tradera...var ett tag sedan...

 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0