**Mona Seilitz**
2008-04-03 @ 18:17:48
 

Imorse när jag åkte till jobbet fick jag höra på radion att mona somna in igår....Missade nyheterna ,tyvärr ,så jag visste inget förrens idag då  jag hörde det........
En sådan sprudlande glad , positiv, rolig människa får man nog leta  länge efter...
Hon blev bara 65 år...ingen ålder.....
I expressen idag så stod det att hon drabbas av cancer....
Det känns lite olustigt  att en sådan person som hade så mkt energi , och är en kändis ,går bort....bara sådär ....även om hon nu varit sjuk en längre tid så visste inte allmänheten så mkt om det...

Morsan blir 61 år ...Tur att man inte  vet vad som händer åren framöver

 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0