**Ont i örat***
2008-04-02 @ 12:42:27
 
Tösa somnade 16.00 igår och sov hela natten...Fram på morgonkvisten kom hon upp till oss och var ledsen...hade ont i örat sa hon...
Ringde öronmottagning som inte har öppet idag utan imorrn.....ringd vc men hade tid idag kl 14.30 och kl 14 ska jag  sitta på kurs på habliteringen...."stöd med bilder" så den kunde jag inte ta...
Skulle ringa imorrn igen men då kan jag lika gäran ringa öronmott.....
Hon har som en klump i örat säger hon.....

Jag hade tänkt att farmor skulle ta henne medans jag åkte till habb men när kl är 11.30 så har jag fortfarande ingen barnvakt...och det är första gången på kursen utav 3...Det vill man inte missa...

Ringer H och hör om han kan sluta tidigare och jag tar med henne in till storstan så tar jag hans tågkort hem och han tar bilen...Får även ringa till jobbet och säga att jag inte kan komma på avd mötet ikväll för det kommer jag inte hinna eftersom jag får åka annat fordon hem...
Snacka om att det strular till sig...
Mormor är oxå ledig på onsdagar men hon svara inte heller .....

När kl är 12 så har farmor ringt och allt löser sig problemfritt....pust...

Kursen var bra och jag ser fram emot nästa gång.....
Så nu ska jag göra bildschema/veckoschema till tösa så att hon förstår bättre hur veckan ser ut...
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0