*'Ont i örat..
2008-04-22 @ 21:56:09
 
Ja...då var det min tur....först tjejran och sedan jag ...Vaknade imorse med att örat inte var som det skulle...När jag pratade så ekade det i örat...som lock ..fast det gjorde ont..kändes som jag skulle vilaj ta en nål och sticka  hål därinne så skulle allt pysa ur...När barnen skrk på jobet så var det jobbigt. Även när jag pratade så kändes det konstigt....
Fick komma till läkare efter jobbet och en fjärdedel av trumhinnan var röd och vågig......resten var fint så det skulle läka av sig själv menade hon på med alvedon om det behövdes......De tog halsfluss prov oxå men det visade sig neg...Hade det varit positivt så hade jag fått pecillin..
Jag har aldrig haft ont i örat så det är första gången i mitt 40-åriga liv...

Lite mindre steg...13 4008 stavgång 45 min, lite hopp i studsmattan...
baby angel
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-23 @ 14:58:32
 
Jag fick öroninflammation 3 år i rad när A var liten. Inte kul. och jag blev ju totalt döv på hö öra varje gång. (det var ju då hon försvann en gång o vi fick ringa polisen...) Konstaterades att jag har öronkatarr=eksem i öronen. Det kan ge öroninflammation. Är väl inte omöjligt att du fått det oxå?
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Lauritsolivia
2009-06-01 @ 10:21:02
 
Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.
 
- URL: http://lauritsolivia.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0