**Öroninflammation***
2008-04-03 @ 18:27:57
 
Kom på i sista minuten att innan öronmott stängde att jag skulle ringa.....Fick en tid 1½time efter så det var bara att försöka lösa det på  jobbet den tid jag var borta...Kl 10.30 skulle jag vara där...mitt i verksamheten.....Jag åkte kl 9.45 eftersom jag var tvungen att hämta m som var på fritids  + resväg....Det var en som frågade om det inte fanns ngn annan tid...hon tyckte inte att tiden var bra.....Det tycker jag oxå men vad ska jag göra...
Hon är sådan äldre madam som tycker att jobbet går före allt "annat."....
Har haft dispyter med henne tidigare.....Hon skulle tex aldrig ha ställt frågan om det hade varit min andre collega som fått tid....

Mottagningen har öppet 2 fm i/v och då kommer de från en annan ort ,läkarna....Så tiderna hänger inte på träd direkt...

När det sedan visade sig att m hade öroninflammation kunde jag inte låta bli att säga ngt när jag kom tillbaka..Inte direkt till henne men så att hon hörde..."Tur att jag åkte så det inte blev värre i helgen"...+ "att de har så bra apparater som inte en vanlig vårdcentral har"...
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0