**Stegen idag**
2008-04-06 @ 22:02:15
 
Ja, det blev ju inte så man kan hurra direkt....
Jag har bara vara hemma och gått från rum til rum, städat och plockat...och fick ihop 250 steg när jag tittade och då var kl 16.00.....Snacka om panik....Jag ska ju ha 10 000 steg varje dag.....Det  får jag inte ihop idag den saken är klar...

Det  var bara att snöra på sig skorna och ta sig en vända med stavarna......Nu fick jag gå en längre vända och jag fick ihop 8 700 steg....+ 250 = 8950 Inte så långt ifrån 10 000  men gå en vända till på 7 km det orkar jag inte..Så kul är det inte att sträva efter dessa steg.......Tänk vad jobbet gör sitt egentligen.....

Summan för i dag är alltså : 8 950 steg
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0