**Stegräknare**
2008-04-25 @ 22:31:21
 
I expressen idag så stod det om hur många steg du msåte gå om du ätit tex: hamburgare 11 750 steg......osv...
Inte kul att titta närm an har ansträngt sig så för att få ihop sina steg....och sedan försvinner de bara för att man äter ngt gott....
idag blev det grillning...men stress, stress....
Jobb 6.30 - 13--
synsam med grabben kl 14..kom ut därifrån kl 15...Han får glasögon....men han har väldigt lite sålig syn.....
sedan hem 1.5 mil och mätaren på bilen stod och lös gult....tankade och hem..hämtade stora M för att sälja majblommor inne i stan så det vr bara att åka tillbaks igen därifrån jag kom...
Det stulade sig med kompisen hon skulle ha haft med sig oxå från början men hon hittade ne annan som ville följa med...
När jag hade handlat klart ville de sälja på stan...och jag hade varor i bilen...De fick gå på stan och ta bussen hem efter en timme....
Under den tiden så hann jag gå min runda på 45 min....hämta M vid busstation....sedan hem...
Har varit igån sedan kl 5.30 imorse.......
Kl 19.30 åt vi grillningskvällmat...

Vi skulle få komma till P om vi ville men både lilla m sover och H sover i soffan...Då får jag åka själv och jag vet inte om jag orkar nu 22.30...Är själv lite trött........'

Ska på körkursimorrn....men H som har beställt har inte fixat barnbakt åt lilla m?????
Får se hur det blir......

Steg idag....10 764 steg...

Inte mkt...Vi hade planering på jobbet så jagh ar setat på rumpan under fm...och på jobbet kan man få en del steg....

image270
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0