**Tappa trampet**
2008-04-03 @ 19:01:52
 
Nu har våran förskola gått med i tappa trampet till prag.....
Först skulle jag inte vara med men när nästan alla går och tittar på sina stegräknare och jämnför så kunde jag inte låta bli.....så jag efteranmälde mig och jag fick min stegräknare idag....De andra fick sina förra veckan men tävlingen började igår så jag har bara missat en dag....som jag ska försöka ta igen i helgen....

Så från lunch och till kvälla så har jag gått 9482 steg men ska gå hem från kursen så jag får nog ihop 10 000 steg idag...

Inte dåligt vaaa....

Det slutade med 10 840 + 1500 = 12 340 steg idag.....Inte dåligt för att vara första dagen ,eller????
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0