**Tappa trampet**
2008-04-08 @ 21:19:09
 
Usch, jag gick ut och gick i snöblasket i ca 70  min...gick min runda på 45 min och sedan ner till affären för att köpa
halstabletter till M....Nu har hon börjat få ondare i halsen oxå...och småhostar....
Bara för att få ihop stegen till tappa trampet till Prag.....
Tänk vad man utstår sig till att göra...
Vi är 6 st i laget och vi har bara gått 49 km...Det låter väl väldigt lite tycker jag.....Inte vet jag hur de räknar...
Jag tycker jag går och går....även de andra.....
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla
2008-04-09 @ 00:42:42
 
Ju det gick bättre än väntad :) skrev lite i min blogg om det. kram
 
- URL: http://amilas.blogg.se - -

Från: svintoflickan
2008-04-09 @ 17:06:26
 
oj,vad mycke jag hade att läsa ikapp:-)

ja de är så hemskt med allt hemskt som händer..
man blir sååå rädd.

vad fruktansvärt med din syster..
förstår inte hur man kan klara av en sån sak varken som syskon eller föräldrar...

åå jag vill bara hålla mina barn intill mej o skydda dem...

här snöar de inte men regn regn regn...

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0