**vårstädning.....
2008-04-29 @ 23:02:35
 
...på jobbet idag...Då går vi igenom alla utesaker, gör rent uteförråd och tittar efter vad som ska beställas...
Vi hade tur med vädret för idag var det kanonslönt ute..som en sommardag.....
sedan fickade vi med muffins med strössel på och juice.......smaskens!!!!!
Gick en promenad runt gruvan på luchrasten och det var varmt med jeans...gärna hade man velat haft lite kortar byxor....

Vi grillade när jag kom men sedan blev jag så trött efter maten så jag gick och la mig i soffan för att vila..
Vet inte alls vad det är med mig.....Just efter jag har ätit så blir jag så trött...Igår när jag åkte till storstan så höll jag på att nicka till flera gånger...Fick verkligen stålsätta mig för att hålllaögonen öppna....Det har ALDRIG hänt mig tidigare...det har  blivit de senaste halvåret...Jag har kunnat kört hur långt som helst (nästan) på dygnet .
Jag blir sövande av ljudet i bilen så det är  lite otäckt.....

Hur som så la jag mig och vila ögonlocken...det var så skönt så....Låg väl så en timme...sedan tog jag en promenad igen på 45 min dock utan stavar.......Så idag blev det 15 877 steg..Inte illa vaa???

image278image279
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Helena
2008-04-30 @ 07:16:06
 
Hej, ang signaturen så kan jag maila dig hur man gör om du mailar mig på [email protected] så jag får din adress. Om jag skriver direkt här i kommentaren så kommer koden inte synas, den tas bort av bloggen.
 
- URL: http://helenasnackar.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0