**Vilken dag**
2008-04-28 @ 22:30:58
 
Inget kul har hänt  så jag har inget att skriva egentligen.....

Jobbade först halva dagen..sedan hämta lilla m...tillbaxs samma väg och sedan iväg till storstan till kuratorn som jag har bokat om 3 ggr...Kunde inte göra det en 4:e gång...egentligen vill jag inte ha med lilla m för hon har öron som en katt......hör allt....
Men kunde inte göra ngt åt det...Det gick bra ivarjefall...Vi hade tagit med målarbok och pennor som hon fick sitta vid kuratorns skrivbord...men hon avbröt emellanåt närh on hörde vissa namn och så....

Sedan hann vi med ett par timmar på köpcentret och hittade väl ngt litet smått och gott.....

Inte fick vi åka hem heller utan vidare till avd mötet kl 17.00 och var på jobbet till 19.30.....
Ut och gå ihop mina steg direkt jag kom hem så kl 21.15 var jag duschad och klar...
Då fick  jag pusta ut!!!!

Stavgång 45 min 12 125 steg
Nu måste jag in på intersport och handla pluttar till stavarna för nu har det börjat klicka när jag går....
Mera skämmigare när det låter ....


 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla
2008-04-28 @ 22:58:27
 
hej du.. kul att du är med. ju det är penslar i ps jag använder mig av.
 
- URL: http://amilas.blogg.se - -

Från: Junitjej
2008-04-29 @ 06:27:40
 
Tiindraz, jag har inte designat min blogg helt själv. Helena har hjälpt mig och det är hon som har satt dit min signatur. Den kommer med automatiskt i varje inlägg. Du kan fråga Helena hur hon har gjort:
http://helenasnackar.blogg.se
 
- URL: http://junitjej.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0