**vilken underbar dag...
2008-04-21 @ 18:27:14
 
.....det varit idag och endast 7 barn av 14 st...varav vi skickade hem en före lunch för att h*n kräktes....Så endast 6 barn....Rena semestern...
Då jag ringde föräldern så svarade h*n efter jag talat om att barnet kräkts "varför då"...Ja, kanske för att det kan vara magsjuka.....När den sedan kom så verkade h*n inte fatta att det kan vara en sjuka...utan trodde mer att h*n var gnällig och trött för att h*n inte sovit hela natten...Trodde väl att vi skulle ändra oss...för barnet i sig ville inte hem..
Såg inte just sjuk ut men kräka är kräka....och det var inte liten en utan hela morgongröten kom upp....Som tur var vi ute...
Utan vi ringer och sedan får de avvakta hemma....För den delen så var h*n gnällig redan när h*n kom...så förmodligen var det ngn kännbart i kroppen redan då....

Jobbade halva dagen ...så underbart att kunna vara ute...
Vi fikade hemma. lekte mamma och barn, åkte inlines...

Grilla tjockkorv till middag med mos/korvbröd....även nga hamburgare fanns.....
Riktigt grillväder....

Nu ska jag iväg och promenera ihop steg i det fina vädret........


so long!

Kl 22.00
Det blev inte så många steg idag men över 10 000 ivarjefall...12 524 steg...en runda på 45 min med stavar...
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-21 @ 21:57:44
 
Sablarns hurtbulle... Jag är ju så slö och dålig på att ta mig tid till att gå. S börjar tröttna ur på att tjata på mig.
 
- - -

Från: Anonym
2008-04-21 @ 21:58:39
 
Ja nu föll ju mitt namn bort...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0