**dagen före kräftdagen..
2008-08-28 @ 23:13:23
 
Usch, vad drygt det är att jobba heltid....jag spyr nästan åt det....Vill inte jobba..(jäkla tjat om det)
På det så har jag haft p-möte på jobbet till strax innan 18.45 då jag gick lite tidigare därifrån till föräldrar information för grabben på gymnasiet..Fick träffa hans lärare och klass föreståndare....
Han är den enda killen som har börjat sedan utb kom till för 3 år sedan...Få se om han orkar dessa 3 år men endst tjejer.....
Kändes lite konstigt att komma tillbaxs till skolan där jag en gång gått....och nu går sin son där......Lite påbyggnad här och där, jättefint bilbiotek som inte fanns på min tid.....
Sedan stod jag och prata med barnens gudmor (hennes dotter går i samma kalss) på parkeringen så jag kom hem kl 21.30......och jag som ska packa nu till kräftfisket imorrn vid vättern och börjar jobba kl 6.00......ska alltså upp kl 05.00....Hur ska jag komma upp????

Just nu luktar det dillspad i hela huset och det är som man får kväljningskänslor....Det luktar inge gott!!!!
Ska jag stå med detta vid spisen där nere då kommer jag inte bli stående länge utan liggande efter ett tag.....

Här kommer en bild från luftballongsjakten......

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-08-29 @ 19:46:14
 
ha en fin fin helg:-)

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0