**Falsk födelsdag**
2008-08-27 @ 22:43:36
 
Ja, det måste man kalla det som är idag....Tösa fyller 7 år på lördag men vi fira henna idag med mor-far föräldrar för att de skulle vara med när hon öppnade paketet som var ifrån oss alla....
Jaaaa, vi har gått ihop om att köpa en ......... åt henne ...ingen värsting men en som duger åt en 7 - åring...

Sedan vi kom hem från tännäs v 32 från semstern så har hon tjatat om en .........utan sladd..."viktigt detta att den inte har sladd"...
En utan töserna från den andra familjen hade en ...........där som hon tjänat ihop själv och det där faschinerade lilltösa...Hon hjälpte till uppe i stugan och städa...hemma här med morötter...för att få ihop pengar...men hon sa aldrig att hon skulle ha nga så, men vi la ihop ett och ett och sedan när vi gav henne en slant så blev hon överlycklig.    lilla tösa      :0)....

Men det blev svarta moln för nga i familjen....hennes syskon...mest från den stora......stora syrran blev självklart avundsjuk men så kan det vara, hon har lätt föstå ändå., medans den allra största har sina åsikter som man inte vill lyssna på...Han tror att allt ska var  så som han han varit med om...vid en ålder får man det, osv......
Lite kul är det med mor-far föräldrar.....Om man nu har gått ihop om en sak och sedan ska de bara köpa ngt litet för att han ngt att komma med i dörren...Då kommer de med flera saker som tex med kittyfirguren...(inte billigt), pennor, block, linjaler...Ja , hon fick flera paket än vad hon behövde om man säger så....
Visserligen har de bara våra barnbarn men ändå....

Så hon njöt av bara den!!!!!

Vad kan det vara i paketet.... 
??????



Här skulle det komma ett klipp från paket öppningen men det sket sig...Jag fattar inte engeska hur man ksa göra....men jag har gjort detta tidigare så jag vet inte varför jag inte fattar....FxN.....vad arg man blir på sig själv....
Kan det vara för att jag tagit 2  glas vitt vin...Så kännbar brukar inte jag vara..hmmmm

Här är en bild på tårtan ivarjefall......
Tösa ville ha kitty men det fanns inte då valde jag detta med hiita nemo....kanon god tårta!!!!!!!!!!!!!



UPPDATERING:
Nu så...men en natt till hjälp så har jag fixat klippet:::
 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Emmy
2008-08-28 @ 17:52:36
 
Vi fick reda på det ganska nyligen och regnkläderna behövs inte förrän 15-16 september, om ens då.. Vet inte riktigt.
 
- URL: http://emwallberg.blogg.se/ - -

Från: Emmy igen..
2008-08-28 @ 19:54:14
 
Jo, Myra är en kanin. Men "syster" är inte så allergisk som det låter, hon håller ju på med hästar och sånt och aldrig reagerat på mina kaniner, inte vad hon har berättat iallafall. Både hon och jag tycker att det skulle fungera bra med en kanin i huset.



Grattis i förskott till Maja!
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0