Hahah..- ett gott skratt...
2008-08-20 @ 20:43:03
 
Jag berättade ju igår att tvättmaskinen var sönder......
Sambon plockade ut ventilen igår och där fanns det en massa hårspännen+ ngn krona så vi trodde det var därför
den inte funka...Har hänt tidigare och den har funkat när vi plockat bort det...
Jag la in en tvätt och när jag skulle ta ur den så var det fortfarande inte centrifugerat........f...n...tänkte jag igen...
Då var det inte det felet....
När jag pratade med sambon imorse så började han prata om knapparna på maskinen. Vi hade vild diskussion men jag var tvungen att gå och titta sedan...och vad har hänt...jo, ngn har tryckt in knappen för att  inte centrifugera....Så det var altlså felet...en knapp som  var fel intryckt!!!!
Misstänker att tösa kan ha varit och fipplat med den när hon har hjälp mig hänga tvätt.....Jag har inte ens tänkt på att vi har en knapp utan centrifugering....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Annis
2008-08-23 @ 19:35:39
 
Vad skönt att er tvättmaskin hade lust och ställa upp ett tag till....
 
- URL: http://annis71.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0