**Hjärnblödning**
2008-08-14 @ 21:23:46
 
Herregud, inget funkar för mig...Nu har jag hållt på med bloggen i stort sett hela dagen och ingenting händer...
(höll på i natt till kl 02.30)...och ajg får ingen ordning på sakerna...

- bokstäver är för små i sidmenyn...(hur i hela friden ska jag få de större.....)
- ngn header har jag inte heller...(jaha...vart har man hamnat nu då för de som söker.. ..till ingen::)))
- jag har fått gjort om vissa saker flera gånger.....(om man ändå kunde lära sig att kopiera det man gör...)

Jag beslöt att lägga detta åt sidan och gjorde lite annat i stället.....

tex detta.....detta tog mig  2 timmar med vår segare än  segaste gammel datorn....(tänk om jag hade haft programmet i den nya istället)....

När jag väl gjort allt nästan klart så skulle jag färga ramen (mellan bilderna) tänkte jag...det skulle se målat ut...Ja, då går det inte...Jag skulle alltså ha jobbat med vit bakgrund från början och inte svart...
Snacka om jag får huvud....??????
Jag kan ju inte börja om igen......och att det ska ta 2 timmar igen...

Jag blir alldles matt!!!!!!!

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0