**Malin**
2008-08-15 @ 10:29:45
 
Ja, det där gick ju bra för dig att kommentera...Ifrån mig går det inte....Nu när jag läste ditt meddelande så har jag registrerat in  mig på bloggen för att kunna  läsa....

Jag kan inte gå ut på bloggen som vanligt och sedan klicka på kommentar....det går inte att komma fram alls på sidan...

Nu fick jag ngt att grubbla på....vad har jag gjort för fel????????

Uppdatering:

Jag för göra om allt istället!!! eller om jag ska lämna över det till  madelene nu...kanske är lika bra det...

Det är bara att inse att jag inte kan....2 dagar har gått åt skogen .....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-08-16 @ 00:35:12
 
såg visst att du skrivit ett inlägg under mitt inlägg om kräftskiva som jag såg just nu...detta väckte förstås mycke tankar i mig.

vad fruktansvärt att förlorat sin syster..jag tror kanske vi skrivit ngt om de förut men när jag läste de så kändes de ändå så nytt..

vad hände...fast jag har full förståelse om du ej vill berätta.

blir man mer överbeskyddande mot sina barn när man varit med om de så nära inpå.

har dina föräldrar varit väldigt beskyddande mot dej.

vad jobbigt att inte ha syskon eller så att prata med.

jag inser verkligen att jag är lycklig lottad me många syskon o mycke släkt.

min man har 3 bröder o även om de inte träffas alls på långa vägar lika mycke som mej o mina syskon så har de ändå rätt ok kontakt tycker jag.

synn ni träffar din mans bror så sällan...

å om de vore så att de skulle bli en pojkvän istället för flickvän...

de där tycker jag är konstigt att man oftast håller tyst om de så länge fast alla anar..eller så vet andra ibland före..eller...ja,jag vet inte.

ja,nu svarade jag ju på detta lite sent men jag kunde inte låta bli när jag läste detta nu.

hoppas de ordnar sig med att svara på dina inlägg m.m

kram kram nu
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0