**mera prenumeranter...
2008-08-19 @ 12:31:47
 
Hur ska jag få fler prenumeranter till min blogg,hmmm??????

Är du inte prenumerant hos mig så bli det....

Tryck bara på ikonen "följ bloggen" här till vänster här brevid och följ instruktionerna...

Då blir jag glad!!!!

Eftersom jag inte är ungdom så är det lite svårt att hitta på vad man ska skriva om så att det blir en intressant blogg att läsa för alla åldrar....Har du ngt förslag så tipsa isåfall...

Mkt på de yngre bloggarna så är det kort på sig själva, mode osv....Jag tror inte det skulle vara kul att se en medelsålders kvinna, rundknubbigmullig , icke så jättemoderna kläder stå och fota sig själv.....nej, det lockar inte direkt...

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0