*Oj, vad veckorna går fort**
2008-08-01 @ 10:00:01
 
Ojojoj, vad veckorna går fort....Nu är det fredag igen och jag har precis varit ner till sjukan och tagit de tre stygn jag hade på handen...Ett utav de glipa pyttelite så de satt på lite tejp...Skönt att bli av med detta svettiga förband må jag säga....Imorrn är det bröllop så det hade inte varit kul att komma med denna klumphand....Visserligen skulle jag få nytt förband isåfall om det inte gick att ta stygnen....De sak egetnligen tas om 2 dagar men då har vi åkt bort till Tännäs...

Vi har badat i veckan och bara varit hemma.....Inte gjort så mkt......bilder kommer sedan såklart....

Nu håller sambon på att motionera där uppe  på övervåningen så nu är det min tur att göra en insatts till att röra på mig ...En promenad med lite löpning........Det får det bli...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0