**OSOS Dust it**
2008-08-13 @ 23:20:15
 
Haha..när jag betalade grabbensfrisörkostnad så var jag bara tvungen att fråga om pulvret som nevnarien har provat och säger ger ett bra fluff....om det ger ett bra fluff på mjukt hår......Jagh ar så himla mjukt babyhår så jag misstror allt för har provat så mkt och efter en halvtimme så har det gått ur....spray eller vad det jag har i håret..
Jag köpte det och ska nu se om jag kan få lite fluff..........Jag får ta till hjälp av henens  filmsnutt hon gjort så jag ser hur man använder det........

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Isabelle
2008-08-14 @ 14:48:27
 
Hur funkade det? har beställt men har inte kommit än, kanske kommer nästa vecka :)
 
- URL: http://isabellees.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0