**skola i morrn**
2008-08-20 @ 20:59:04
 
Idag har vi varit till storstan och handlat skol saker....Minstingen börjar första klass och då är det lite speciellt...
Varken när grabben eller stor tösa började ettan så fick de ha pennskrin + pennor med sig...Lärarna vill inte utav olika anledningar...Jag kommer ihåg att grabben hade köpt  pennskrin till  tösa i england som hon skulle få som i present att ha till skolan...Hon blev jättebesviken när hon inte fick ta med det...
Denna lärare är helt tvärtom...vi får tom vara med under första dagen i skolan...Det har jag inte heller fått varit med barnen tidigare. Det har varit direktiv från lärnarna....

Så nu har vi handlat både skolväska och pennskrin med lite olika pennor + mapp .block med "high school"-eleverna...
Det är ngt speciellt med att börja första klass......man blir lite stor och ska få läxor......och min lilla flicka är inte liten längre.....

Nu har jag börjat motionera igen......lite....Idag blev det cykling 30 in och jag är helt slut efter nga minuter...Jag vilar  nga sekunder var tionde minut om jag ska vila.. det är  förbannat jobbigt...
Varför ska det vara så lätt att lägga på sig onödigt fett........
Det enda jag ser är smala personer och där kommer jag vallande fram.....
Måste fixa stegräknaren imorrn med nytt batteri så jag får upp stegen igen efter sommaren...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0