**Tvättmaskin har rasat ihop**
2008-08-19 @ 15:01:24
 
Man skulle vilja ropa jippi..då slipper jag tvätta!!! men sådan tur har man inte....
Tvätta bör man annars dör man...
Tänk om man vore sårik  så man skulle  kunna köpa nya kläder hela tiden utan att behöva tvätta...
Vad mkt tid man skulle få över då.....Dag drömma kan man få göra, eller hur?????

Maskinskrället centrifugerar inte så nu har jag fått krama ut all tvätt för hand och häng upp det ute...Tur att det var så fint väder....Så nu får vi se om sambon kan göra ngt denna gång eller om den har brakat ihop för alltid...

Fast det vore ju inte helt fel och få en ny...den har gått i 10 år så det vore ju inge konstigt  om den slutar funka...men det kostar...Inget är ju gratis i dagens läge....

Blääää. för utgifter!!!!!!


 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-08-19 @ 20:50:12
 
Herre Gud vad du byter design! Skulle just skriva och säga att jag tycker den lila var fin med korten på dig och så har du ändrat bort det!!! Men dethär var oxå fint men jag tycker du ska ha ett kort på DIG!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Annis
2008-08-19 @ 22:40:46
 
Vilket häftig moment du fångat med droppet. Det är inte kul när man just ska köpa tvättmaskin eller andra vitvaror då man ska ut med förskräckligt mycket pengar men sen är det rätt kul att tvätta...ialla fall först och andra maskinen....
 
- URL: http://annis71.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-08-19 @ 23:07:33
 
Annis: Vet du vad min sambo sa när han såg bilden...."har du tagit kort på tvätt i en hink"...ja, sa jag....för att den var dyblöt och jag fick krama ur vattnet sedan för att fånga droppen på den andra bilden...

"jaha"......
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0