** Dimmig dag **
2008-12-16 @ 21:12:15
 
Idag var det jättedimmigt ute...Kort kommer att leveras imorrn för nu ska jag gå och natta mig...Börjar jobba 6.30 imorrn så jag lär ha min skönhets sömn....
Har varit dålig att motionera nu när tappa trampet är slut...Jag försöker men man blir så slö när man bara ska tävla mot sig själv...Jag blir sporrad av andra och jag behöver det....
HAr setet och gjort julkort nu och vi får väl se hur jag ska få ut de...Vi har ingen färg i patron men kanksej ag kan fixa det på jobbet...Sen som alltid....Jag har inte haft riktiga julkänslan eftersom detä r som det är här hemma..Imorrn ska vi iväg, ivarjefall jag, till pratgubben....



Steg : 10 200 (promenad 40 min + arb)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0