** IDOL **
2008-12-05 @ 21:41:04
 

Nu är det dags för idol igen.....

1. Alice
Keep this fire burning/Robyn

Jag tycker ju inte om henne så jag hoppas hon inte kommer med i finalen...även om det vore kul med en tjej oxå...

2. Robin
It´s my life/Bon Jovi
Jag tyckte han sjöng låten bra..kanske lät låten bättre med en en tonart högre men det lät bra ändå...jag som inte kan sjunga,hahahha...

3. Kevin 
Living la vida loca / Ricky Martin

När jag hörde låt valet så tänkte jag att den här kommer han att göra kanon...

Han är så sexig på scenen, som en riktigt RICKY martin...

*Omgång 2*
Alice

Utmaning:Girlfriend/Avril Lavigne 
Hon sjöng den bra även om jag inte gillar henne...

2. Robin
Utmaning: Black or White/ Michael Jackson
 
Jag tyckte han gjorde den här låten bra....även rörde sig lite på scen...han har verkligen utvecklat sig under veckorna som varit...bal scenrörelserna...

3. Kevin 
Utmaning: Hot in here /Nelly 
VILKEN KILLE!!!!!!!
Han måste dra hem allt...det är bara så....
Han är så skön på scen, secig, dansar bra, sjunger bra.....OOOIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
En kille i min stil helt enkelt!!!!!!!!!
GLOBEN NÄSTA!!!!
......för annars...



 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0