**måndag morgon ....
2008-12-01 @ 19:50:10
 
...trist och grå och jag vet inte vad jag ska göra då......tisdag morgon är det snart och...
Precis så känns det med detta väder...så grått och trist...
Känner ni igen texten...
Noice som slog igenom i början av 80-talet....En grupp som man diggade då  för fullt....Huga, var gammal man är....
Jag hittar inte den låten på youtube men en annan som de slog igen med.......

En kväll i tunnelbanan:


Här har hasse hittat sminkboxen.....
 

Andra låtarsom de sjöng var bla bedårande barn, i natt e hela stan vår, vi rymmer bara du och jag,
 
- Musik - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2008-12-03 @ 18:43:27
 
Ja, jösses vad gammal jag är!! De låtarna kommer jag ihåg mcket väl!! flinar nostalgiskt
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0