** Pyssel **
2008-12-30 @ 23:26:24
 
Här kommer lite bilder från mitt pyssel som blidde hela 4 jul/nyårskort...Det blev inte flera..Jag satt nu efter jul och fixade de och det tog lite längre tid än vad jag trodde det skulle göra...men 4 st fick äran och få ett kort från oss...


Gjorde även  lite nyårsgodis....salta jordnötter med smält choklad..mumma det!!!
Sedan ngt som jag inte vet namnet på men man blandar små marchmallows, salta jordnötter. dumlekola och sedan massor av smält choklad.....Rör ihop allt och sedan i en form..Närdet stelnat så skär man upp de som man vill ha det...Jag hade en blanding av nougat, mjölkchoklad och blockchoklad....samt att jag sista gången nu hade i lite mariekex i röran....Det här är ännu mera mumma och sätter sig bra runt midjan...
Ja, jsut det..jag dopapde mashmallows i nougat oxå och det var ok..men inte lika mumma som de andra..
 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-12-31 @ 11:10:32
 
Jag blev jätteglad för kortet! Tackar! Vi är en av få utvalda alltså! mallig

Du menar nog Leilas Rocky Road. Hade tänkt testa den men A får ju inte äta nötter... Får ta det nån gång när hon är borta. Vilket hon är nästan hela loven. Hos mormor med hästskrällena. Gott Nytt År på Er allihopa!!!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: mammakero
2008-12-31 @ 13:35:39
 
Vad fina kort du gjort! Och godiset ser så smarrigt ut att det börjar vattna sej i munnen!!

Gott nytt år!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: Sommartjejen
2008-12-31 @ 17:02:28
 
Det var väldigt vackra kort du hade gjort iallafall även om det bara blev 4st. :-)

Gott nytt år!

KRAM
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0