** skickar en värmande...
2008-12-20 @ 08:30:48
 
...tanke till detta par som för tre månader sedan miste sina två tvillingflickor...
Jag känner inte kvinnan men blev så berörd av hennes story så jag ville lägga in den här...
När jag läste det hon skirvit så kom många känslor tillbaxs...Att jag själv suttit där och gått igenom samma sak..
Ja, inte tvillingar men förlorat ett barn, pyret.....Framför allt sorgen...som tog mig över ett år att komma över med  bla 3 ma
under det året...Jag var maniskt att bli gravid igen...Missfallen berodde förmodligen att kroppen inte var ischack att ta hand om
ett nytt foster men det lyssnade inte jag på...men fick till slut inse det och lägga locket på och tänka
på mig själv och då blev jag gravid igen och denna gång stannade hon och då kom lilltösa aug-01...

Hur en del förstod och vissa förstod mindre, rädslan över att konfrotera folk för man ville vara kvar i sin lilla låda på 4 väggar....
Grät lite överallt så fort man såg en bebis eller vagn....Att man var orkeslös...samt att man skulle fungera som mamma mitt i sorgearbetet...Det var inte lätt....Pust och stön att den tiden är över....
Sedan kommer jag alltid att sörja att  vi inte fick till en fyra utan att det oxå slutade i 3 ma och livet blir inte som man har
planerat alla gånger .....
Jag kommer oxå ihåg att det som retade mig var alla dessa kvinnor som missbrukar av ngt slag...de kunde få en flera barn
utan att det blev nga konstigheter medan jag som är frisk förlorade flera för att kroppen inte ville ha de kvar...min kropp som var
ren innuti...
Men i mitt andra liv så kommer jag att få så många barn jag vill ha....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0