ÅHHHH orka......
2008-02-24 @ 21:53:54
 

Jag fick med mig grabben oxå på kickboxningen så det var han och jag mot varandra...
Vid uppvärmningen när vi fick börja gå runt i gympasalen till musik, sedan lite armrörelser och så...så sa han att detta var barnsligare än att rida (han som har ridit)...Han gick och skrattade för sig själv , ensam kille som han var......Han gick å mumla  och så men jag tror ändå att han hade lite roligt...Han har problem med sin rygg så nu måste jag ta tag i detta.....
Jag är så öm i armarna så jag kommer inte att kunna lyfta ett glas imorrn.....magen ska vi inte prata om...
Kul var det...men boxhandskarna luktader PYTON..URK!!!!

image107
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0