...Dagens shopping....marken...
2008-02-22 @ 20:40:26
 
Ja, nu är det fredag och jag sitter och halvtittar på let`s dance...Vi har datorn i samma rum som vardagsrummet....
Barnen följde med till jobbet idag..började 6.30 och sluta 11.30...Sedangjorde vi "marken" på det....

Först så lämnade vi in D cykel.....Jag vet inte hur han cyklar men denna cykel är alltid sönder......(han har gjort nga rovor)
Sedan in till smycka för att lämna in för andra gången hans armband som han fick vid konfirmationen. i juni förra året...Vi har en gång fått ett nytt men har ändå gått sönder igen...Nu har tyvärrgarantin gått ut och när hon fårga om vi betalt in så sa "javisst" Inte har jag fått hem ngn avi om fortsatt försäkring...det brukar man få hem i brevlådan när man ska förlänga autiomatiskt men jag låsades som sagt som om vi hade betalt den......
Sedan in och beställa tid för synkontroll....toill både mig och D...Äntligen! Grabben har klagat en längre tid....
Så vi kommer att bli sådandär glasögonormar...

På marken så blåste kalla vindar så det blev inte så långvarit.....

M cykel hade även kommit idag så den tog vi hem samtidigt när vi var i cykelaffären..Hon blev så nöjd sååå....
Hon fick även ett par nya pjux i skoaffären nu till våren...
Då blev det en herransliv på m för hon ville oxå ha...De hade rea 50 % på allt men inte hittade vi ngt till henne....Hittar vi ngn snygg sko så var det fel storlek...Titta även på stövlar till mig men det var samma där....Fel storlekar.....
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Ingeragna
2010-04-12 @ 11:44:25
 
Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!
 
- URL: http://ingeragna.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0