En gamling...
2008-02-23 @ 19:46:54
 
Den här hittade jag hos Junitjejen och tyckte den var lite rolig så jag "lånade " den av henne.....


image3575



En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig.

-Jag har aldrig mått bätttre. Min fästmö på 18 år, är gravid och väntar mitt barn.    Inte så dåligt..... eller hur doktorn?frågade gamlingen.
Läkaren funderade en stund och sade:   - Låt mig berätta en historia för dig. Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men, en dag placerade han av misstag, sitt paraply på ryggsäcken istället för geväret. När han var i skogen stod  plötsligt en björn framför honom. Han tog  paraplyet från ryggsäcken, siktade på björnen och så, PANG!!!   Björnen föll ned och var då död.
- Ha, ha, ha..... Det är inte möjligt, skrattade den gamle. Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen.
- Just precis,  svarade läkaren.
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Steinsophie
2008-09-24 @ 14:46:32
 
Brilliant site. Cheers.
 
- URL: http://steinsophie.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0