Jobbardag igen!!!!!
2008-02-04 @ 21:43:07
 
Inatt så måste det ha töa för jag tycker då det var mindre snö än igårkväll....Underbart väder med sol...Vi var ut på fm med barnen på jobbet....Vi hade8 barn av 13...Nga som hade ledig och nga som fortfarande sjuka....Har en tös som skriker hela tiden så jag funderar på att gå och låna köksans stora hörlurar :0)....Hon är inte ledsen utan bara arg och hon ger sig inte...förrens hon får som hon vill....men vi är lika envisa så hon får skrika...
Det kan bara vara en sådan sak som att det blir fel person som byter blöja än vad hon tänkt...då tutar hon på ½ timme minst för det......Fick hon som hon ville då skulle hon bestämma tex sitta i ett knä hela tiden..då är hon nöjd...Hon har varit hos oss ½ år så hon är inte ny...Då kan de vara ledsna första tiden efter en inskolning men hon är bara sur "surpuppan" som jag döpt henne till.....

Hämtade m vid 12.30 och då är hon nöjd......inga problem alls igår kväll...inga konflikter om att det blir fel tid....

Städade undan lite hemma som jag inte hunnit ii helgen eftersom jag var lite loj.....

Idag hade M bestämt taccos så jag hade fixat allt utom köttfärsen så att jag och H skulle kunna ut och gå när han kom hem från jobbet.........men det var inte det lättaste...det var nästan isgata men vi kom  runt rundan....Det var bara att fräsa på färsen så var det snart klart.....

Idag var det första dagen på H:s nya jobb......Det har gått bra men det blir en omställnngar att sitta på kontor nu mot att dra el om dagarna...Han kommer att jobba med el men via dator...rita in el.i byggnader...

Nu ska jag gå och borsta tänderna och slå in paket till imorrn så det blir klart...Tösa M blir 11 år imorrn.....

               image35                              image37                                                    
                   
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0