Mera snö....
2008-02-03 @ 22:24:07
 
Ja, här kommer det mera snö.....
I morse så var det minusgrader ute....I läskeblasken så var det en stor isklump i eftersom den hade stått ute på verandan under natten...
Känner mig lite allmänt dålig.....ont i mina muskler(ischias) och förmodligen är detf ör att jag är förkyld....m låter som hon kommit i målbrottet och då är hon endast 6½ år.....Ingen av oss har feber men vi är allmänt lite loja...men inte sjuka....hur man nu ska förklar det :0)....
Vi har varit in till storstan och handlat lite födelsedagspresenter åt M som fyller på tisdag.....Då blir hon 11 år.....
Vi har bla köpt ett playstation 2 för det är alltid livat när hon ska låna storebroders sin...När vi stod i kassan så frågade exp om vi skulle ha försäkring som skulle kosta 30/3 år....Var tvungen ochfråga grabben om hans playstation och då visade det sig att hans är köpt för ca 7-8 år sedan och det håller än...Fy sjutton vad tiden går fort må jag säga......
På väg hem så var det världens oväder så vi fick köra försiktigt....stora flingor.....

På kvällen var vi faktiskt ut och gjorde en snöhäst som m gjorde och en snögubbe som M gjorde med ....foton kommer sedan...
Nu droppar det ute så denna gubbe och häst lär väl  ha minskat i omfång till imorrn.....

Har även setat och micklat med bloggsidan för att förändra den..Inte det lättaste :0)....men en bit på väg!!!
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0