**Punka**
2008-02-21 @ 11:20:42
 
Inte nog med att man har haft en spindel i håret  på morgonen utan jag har punka på bil skrället......
När jag ska skjutsa M till miniorerna (de skall åka iväg till busborgen på liten resa) så känner jag att ratten är konstig när jag börjar köra...den drar åt ngt konstigt håll...Det känns som hela ratten är bak och vänd...Om man tar en trehjuling och vänder på styret och försöker cykla....så kändes det...Så jag backar tillbaxs och säger att det går inte att köra...
När M hoppas ut så säger hon " du har ju punka""....Då är ena hjulet alldes platt.......och jag som är ledig idag och skulle in till stan med grabben och göra nga ärenden....
M fick cykla ner...tur att vi var ute i god tid säger jag .....vi som alltid är sen annars....

H som brukar åka buss/tåg till jobbet åker naturligtvis BIL just idag....Så det kunde jag inte heller  ta....
Ja, vi får väl stanna kvar  här i byn.....när man för en gång skull är ledig...fy vad tråkigt!!!!
image91
                   
 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-02-21 @ 16:39:07
 
Sicken otur du har med bilar!!
Men vilken tur att din mamma klarat sig bra i alla fall. Hoppas bara att hornhinnan håller sig kvar. Min kollega drabbades av nåt liknande m ögat. Det blev bra i slutänden. Hon fick vård fort.
Jaha-nu går erat sportlov mot sitt slut. Och vi närmar oss vårat med stormsteg. Men vi lär väl inte heller få nån snö...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Odiniris
2008-09-25 @ 10:15:05
 
Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.
 
- URL: http://odiniris.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0