Sportlov
2008-02-18 @ 18:54:56
 

Denna vecka har barnen sportlov......men inte jag....Endast en dag , på torsdag, så de får klara sig själva....
Jag jobbar inte så många timmar per dag så det går bra...Tom att m har varit hemma med de idag....
Imorrn jobbar jag tidigt så egentligen ska hon till fritids men vi får se om syskonen kan ta henne ivarjefall....Om jag känner henne rätt så vill hon oxå vara hemma...Farmor finns till hands om det skulle vara ngt...
Men man undrar ju var snön har tagit vägen...på sportlov så ska barnen vara ute och leka i snön och inte sitta vid tv-burken och datan........

image81
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Kotten
2008-02-18 @ 21:25:00
 
Stackars dig som jobbar nästan hela veckan... Och stackars mig som inte har lov förrän nästa vecka. Kan rekommendera GI. Minskat 4 cm i "midjan" på 2,5 vecka. Går så lätt. Inte alls som VV.
 
- - -

Från: Kotten
2008-02-18 @ 21:55:41
 
Kom just på att du väl oxå hållt på med GI. Gick det inte bra?
Det stupade väl på ölen isåfall...det är absolut INTE GI. =))
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0