*städning "suger"*
2008-02-23 @ 12:23:44
 

Gud så härligt väder men ändå sitter jag här inne och knappar....hmmm
Jag skulle behöva:

  • Dammsuga
  • Plocka
  • Hänga tvätt
  • Tvätta
  • Torka golv
  • Byta sängkläder
  • Slänga plock som jag plockat med (blir svårt eftersom jag har så svårt att kasta)
  • Frosta av frysen (snart kan jag göra en liten igloo)


image96


MEN jag tror jag går ut i solen.....städning "suger" (barnens ordspråk till allt )

 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-02-23 @ 17:12:11
 
Haha-jag var bara ute när jag var på marken. Sen har jag tryckt inomhus. Har till och med legat och sovit en timme under täcke. Det är LYX!
Borde förmodligen oxå göra en massa men, men...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0