Vilket väder.....
2008-02-11 @ 23:46:04
 

..rena vårvädret och så fick jag  inte vara ute på jobbet för att jag skulle ha tvåbarnsgrupp....Och eftersom det passet som skulle hålla i det var en vikarie så tog jag det...de andra barnen gick ut....Vi målade med färger och läste bok..:..det fick bli lite improviserat...

Åkte hem och tog in katterna och sedan tillbaxs igen för ett litet möte/information om asyl......Sedan skulle jag egentligen åka hem och hämtad M från fritids och tillbxs till stan igen för p-möte men jag fick mormor att hämta henne så jag slapp en vända fram och tillbaxs....

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Edvinella
2009-08-25 @ 09:47:56
 
I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings
 
- URL: http://edvinella.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0