Jobba över...
2008-01-23 @ 22:40:50
 

Hade elevkonferans med lilla M idag på hennes skola på fm.....det gick bra...Vi gjorde en uppföljning av förra terminen och nga mål som vi ska nå denna termin med både hablitering och skola....

Sedan till jobbet och där fick jag vara kvar till 17.30 iställlet för 16.00...Det fattas folk så det var bara att jobba det....

Jag var inteh emma förrens vid 18.30 och då fick jag börja ringa lite till mina collegor....En måste stänga imorrn (jobba sent) pga personlbrits.....Den andre om badet imorrn för lilltjejen......Det strular ihop sig med min datakurs men jag tror jag kan fixa det med min collegas hjälp.....


Nu sitter jag här och försöker hinna skriva ikapp nga dagar....Hinner inte alltid sitta här om dagarna, tyvärr...

M ville göra chokladbollar och började men tittade inte hur mkt socker det skulle vara.....När jag står i telefonen så säger hon att hon ska ha 6 dl socker och det vi hade var 1 dl....Då hade hon tänkt stötta sockerbitar (jagt brukar göra det ibland om det krisar) men inte 5 dl......Det kan du inte göra sa jag......Såg att hon blev ledsen så jag sa att jag åker ner till affären ...

KL 20.30 sätter jagm ig ibilen och när jag kommer hem och jag tittar så är det 3/4 dl x 2 som ska ha...½ dl hade vi alltså kunnat stötta i morteln...Hon trodde att 3/4 var 3-4 dl....
Inte tänkte jag att det lät lite mkt  mängd när jag prata i telefonen....

Chokladbollar gjorde hon och en tog jag (tycker egentligen inte om) men för att glädja henne....
Gick idag på luchen...Tog emot lite eftersom jag är så rasslig i halsen när jag nyser och hostar....men gick inte så fort....men svettig blev jag ändå....

 
- Allmänt - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-01-23 @ 23:53:57
 
åh vad kul - klaart du får :)
 
- URL: http://nevnarien.blogg.se/ - -

Från: Junitjej
2008-01-24 @ 06:19:32
 
Vad kul att du har lagt in min banner!!
 
- URL: http://junitjej.blogg.se - -

Från: Kotten
2008-01-24 @ 20:49:30
 
Vaddå TYCKER INTE om chokladbollar???????????
Ibland är du bra konstig...
 
- - -

Från: tiindra
2008-01-25 @ 22:23:02
 
Nej, jag tycker inte om chokladbollar....jag känner fettet sipprar mellan tänderna...usch...
Men vad gör man inte för sin dotter :0)...
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se - -

Från: Runarline
2010-04-23 @ 09:08:52
 
I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!
 
- URL: http://runarline.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0