WELCOME BACK!!!!
2008-01-07 @ 22:57:38
 
Jaaa, som ni alla vet så har jag alltså tagit bort min gamla blogg av misstag...Det var absolut inte meningen utan det bara blev...Då kan man ju undra vadå, bara blev..:Ett års skrivande bara puts väck... Jag skulle komlettera med en väns bloggsida (en länkadress)och skapade alltså en helt ny.....så jag tröck på ok och helst plötsligt så blev det en ny blogg och min gamla försvann....visserligen så stod det att den inte gick att återskap men jag trodde inte att det var min jag tröck bort...Jag fattade aldrig att min "blogg" hängde allt på denna... Hur som, så är den borta....Bara börja om på nytt..... Så jag säger:

415569-1

Jag kommer att härdanefter att spara kopia hemma på vår dator oxå...som jag läste NU att man kunde göra....
Sedan kommer jag att gå tillbxs strax före jul där och uppdatera lite...Lite kommer jag ihåg i minnet vad vi gjort och så...men det är för J:.vligt detta.......men, men...fastän jag håller på mkt med data så gör jag oxå fel...slarvfel, idiotfel, dum ihuvudfel.......
 
- Nystart igen för bloggandet - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0