**Brolle**
2008-07-11 @ 22:30:43
 
Torsdag: Idag var det en dag utan match...Gud så härligt....

Vi hämtade pencillinet som jag ringde om på morgonen och fick flytande och jag höll på att ramal av stolen när priset gick på 360 kr....Tabletterna kostade 80 kr så en 150 kr hade jag räknat med......men inte denna summa...3 små flaskor fick jag och inte en hel stor...Varför inte då? Det var ju kåvepenin och det brukar man kunna få stor mängd på.....Jag ska fråga nästa gång jag råkar på en läkare.....

Vi skulle samlas på campingen vid lunch för att spela fotbolls brännboll....När vi var på väg och var nästan framme så ringer de och säger att det är framflyttat...va, kunde de inte ha ringt lite tidigare.....inte 30 min innan....

Vi roa oss på campingen ändå med att hälsa på de som var hemma.....fick låna kylskåp till pencillinet och där satt jag till  de  skulle iväg på match match för deras söner....Vi hade sådan tur så att vi fick mat där oxå.....

Grillningen blev ju framflyttat oxå nu eftersom "spelet" blev framflyttat....så det tackar vi och bockar för att vi fick lunch...

Det är ju så att hela byn (ja, inte riktigt) är där uppe och det är så himla roligt att träffa allt folk....

Det har varit nackdelen att bo i stugan en bit bort....framför allt för stora tösa...även om det har varit fint och vi haft det lugn och skönt.....Hon har känt sig utanför när hon kommit till matcherna och jag förstår det...De andra har hängt på varann sedan morgonen och kanske hela dagen....träffat andra barn osv....Så nästa år om vi åker upp så ska vi vara på campingen annars är det ingen ide att åka...

Jag var aldrig med på fotbollsbrännbollen eftersom lilltösa inte ska springa.....men vi var där och tog lite kort....

På kvällen efter grillningen så tittade vi på brolle.....Javisst, brolle, brollle...han på tv...
Är han inte lite snygg då.........och sjunger skitbra.....
Kolla in publiken.....Fick inte med alla på bild men ni ser lite utav det......







 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Junitjej
2008-07-12 @ 00:39:07
 
Svar till Tiindra: Nej, jag har inte originalfotot bakom bildmontaget på Yambo. Jag öppnade ett nytt lager, där jag lade ina alla smådelar.
 
- URL: http://junitjejen.se - -

Från: Junitjej
2008-07-12 @ 01:02:12
 
Svar till Tiindra: Klicka på Arkiv, sedan på Nytt. Bestäm storlek. Storleken måste vara 200 px större på bredden och på höjden än vad fotot är. Sedan för du över varje lager till den vita bakgrunden. Du kan ändra bakgrundsfärg om du vill.
 
- URL: http://junitjejen.se - -

Från: Eirikdina
2009-05-21 @ 09:22:07
 
This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.
 
- URL: http://eirikdina.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0