*'cup - cakes...
2008-07-05 @ 18:55:40
 
Jag har inte gjort ngt alls idag....
Jo, var in till stan och handla födelsedagspresent till P son som fyllde år igår, 7 år......och sedan skjutsade jag lilltösa dit på kalas.....

Har packat till imorrn då jag drar med töserna till borlänge till Darlicarlia cupen...
Ska försöka få tag i ett bibliotek där så jag kan upptadera bloggen ngn gång under veckan...

Nu sitter jag här vid datorn och ska bara tala att jag gör nga cup cakes....så jag är alldes grön om fingrarna....Bilder kommer sedan......

Här kommer bilderna :

 
- Cup-cakes - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Taraldkristina
2009-03-04 @ 10:09:41
 
Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!
 
- URL: http://taraldkristina.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0